2014. február 14., péntek

Varázsoljunk! Színes szívek kávéfilterből

Jó pár évvel ezelőtt vettem egy doboz kávéfiltert, mert láttam több blogon is, hogy nagyon jópofa dolgokat lehet kreálni belőle. Aztán a szekrény mélyére került és meg is feledkeztem róla. Néhány napja viszont, egyszerű ötleteket kerestem szívecskékre és akkor találtam rá erre a jópofa ötletre ezen az oldalon:  http://www.momto2poshlildivas.com/2013/01/kids-craft-coffee-filter-heart-art-for.html. A gyerekek körében nagy sikert aratott, hiszen, először filctollal befestették a filtereket, aztán lespricceltük vízzel és a színek összeolvadtak, teljesen új mintát kiadva. Imádták! Főleg, a vizezést! Abba sem akarták hagyni! Ami nekem külön tetszett, hogy beindította a fantáziájukat és különféle mintákat rajzoltak, próbálgatták a színeket, formákat, majd kíváncsiak várták, hogy a vizezés után mi sül ki belőlük. Száradás után, szíveket vágtunk ki az így kapott papírokból és karton szíveket ragasztottunk köréjük! Nagyszerű mulatság!

Szívecskéink

Kávéfilter szív


Hozzávalók:
  • színes filctollak
  • kávéfilter
  • víz + spriccelő
  • kartonpapír
  • ceruza
  • olló
  • ragasztó

Elkészítés:
  1. Rajzold tele a kávéfiltert színes filctollal!
  2. Spricceld le vízzel a telerajzolt filtert! Ne áztasd túl!
  3. Hagyd száradni a papírt!
  4. Vágj ki két szívet keretnek a kartonból!
  5. A megszáradt kávéfiltert ragaszt a szívek közé, majd vágd le a kilógó részeket!
  6. Ha van kedved, átlyukaszthatod és zsinórt belefűzve felakaszthatod az elkészült szíveket!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése