2014. február 26., szerda

Pingvines hűtőmágnes

Most nem tavaszi ötletet mutatok nektek, mert ez a bejegyzés még a pingvin témájú születésnaphoz kapcsolódik. De annyira kedveltem azt a témát és annyi mindent készítettem pingvin témakörben amit még nem mutattam be, hogy gondoltam ez a helyes rózsaszín hűtőmágnest mindenféleképpen prezentálom, mert nagyon a szívemhez nőtt. 
Azt hiszem a búcsúajándék kérdése sok mindenkinek fejtörést okoz. Rám ez annyiban igaz, hogy tele vagyok ötlettel és a megvalósításnak csak a pénztárca és az idő szab határt. Ebből az édes filc pingvinből minden gyereknek készítettem egyet - egyet, fiúknak kéket, lányoknak természetesen rózsaszínt. Időben igazán nem volt megterhelő és egyébként sem, esténként kedvenc sorozatomat nézve öltögettem őket össze. Jó volt nézni, ahogy napról-napra gyűltek a pingvinek a kosárban! Végül mindegyik új otthonra talált a gyerekeknél és nagy örömet okozott!

Búcsúajándék: pingvin hűtőmágnes

Hozzávalók:
  • különböző színű filc anyagok
  • olló
  • ceruza
  • cérna
  • gyöngyök, flitterek
  • tömőanyag
  • mágnes
  • ragasztópisztoly

Elkészítés:
  1. Szabd ki a pingvin részeit!
  2. Varrd ki gyönggyel!
  3. Illeszd össze a testrészeket és öltsd össze!
  4. Tömd ki a pingvint és varrd össze a testet!
  5. Ragaszd fel a mágnest a hátára!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése