2016. február 13., szombat

5+1 muffin papírból készült pillangó

A tegnapi bejegyzés után rájöttem, hogy teljesen beleszerettem az ablakban üldögélő pillangókba. Jól esik egy pillanatra rajtuk felejteni a szememet, miközben a számítógép komor billentyűit bökdösöm. Visszavonhatatlanul magukban hordozzák a tavaszt. Ezek után persze azt gondoltam, nem állunk meg két pasztell tüneménynél. Szétnéztem, milyen típusú lepkék készíthetőek még muffin papírból. Végül is Valentin - napra sem rossz ajándék egy színes vagy éppen natúr pillangó. Nekem ezek lettek a kedvenceim:


www.pinterest.com



www.firstpalette.com



www.thewoot.com.au

Image result for cupcake liner butterfly
www.bebravekeepgoing.com



www.mumtakesfive.com


www.imbloghoppin.blogspot.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése