2014. november 25., kedd

Csipesz Mikulások


Nálunk hagyomány az óvodában, hogy adventi naptárat készítünk a gyerekeknek. Minden szülő vállal egy napot és arra a napra valamilyen aprósággal kedveskedik a csoport minden tagjának. Persze a gyerekek előtt szigorúan titkos, hogy a szülők keze van a dologban. Ebben az évben csipeszből készült Mikulásokat készítettem! Mivel nagy mennyiséget kell készíteni, igyekeztem olyan ötletet találni, ami olcsó, könnyen és gyorsan elkészíthető mégis kedves, szeretni való ajándéknak bizonyul majd. Szerintem próbáljátok ki, mert gyerekekkel is egyszerűen elkészíthető díszek!

Így készültek:

1. Befestettem a csipeszek és parafadugó köröket ragasztottam rájuk:

2. Filcből kivágtam a sapkákat és felragasztottam:


3. Vattából felragasztottam a bojtot a sapkákra és szakállat a Mikulásoknak. Alkoholos filccel megrajzoltam az arcokat:

4. Végül, fehér festékkel díszítettem őket:


Hozzávalók:
  • fa csipesz
  • parafadugó
  • vatta
  • piros filc anyag
  • piros és fehér festék
  • ecset
  • éles kés
  • ragasztó
  • filcek (fekete, piros) 


(Eredeti ötlet: decoradecora.blogspot.com)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése