2013. szeptember 16., hétfő

Az örök sláger: só-liszt gyurma (és pár szem tökmag)

Imádjuk a só-liszt gyurmát! Szerintem ezt már leírtam néhányszor, de ez az igazság. Éppen ezért gyakran kerül elő, amikor alkotáshoz van kedvünk. Néhány napja süni lázban égtek a Manók! Tavaly, egy foglalkozáson készítettünk gyurmából sünit tökmag tüskékkel. Gondoltam, eltelt egy év, próbáljuk meg itthon együtt és nagy sikert aratott! Apró ujjaikkal már teljesen együl képesek voltak megformázni a süni testét és beleszurkálni a magokat. Közben én elkezdtem kísérletezni oroszlán ügyben és Manólánynak annyira megtetszett, hogy rögtön ő is elkészítette! Szerintem édes mind a kettő állatka, már csak ki kéne őket pingálni!

Sünike

Oroszlán

Hozzávalók:
  • só-liszt gyurma
  • tökmag
  • fekete - és rózsabors
  • fogpiszkáló
Elkészítés:
  1. Formázd meg az alakot a gyurmából!
  2. Szurkáld bele a magokat a gyurmába!
  3. Készítsd el az arcot a borsok és a fogpiszkáló segítségével!
  4. Hagyd száradni!
  5. Ha van kedved, fesd le!
Süni család

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése