2013. április 13., szombat

Virágos ceruzatartó WC papír gurigából

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én imádok és órákig  képes vagyok  szemezgetni a neten.Hiszen kíváncsi vagyok ki hogyan, milyen ötletekkel készül a tavaszra, de amúgy is, csak úgy pihenésképpen.   Ahogy valamelyik nap így szörfölgettem a neten, találtam egy nagyon jópofa ceruzatartót a charhada.com-on. Egyszerű és bájos! Szerintem Nagyiknak is kitűnő ajándék  De lehet akár névnapra, születésnapra is készíteni vagy csak úgy. Gondoltam, megosztom veletek! Hátha kedvet kaptok hozzá! Vélemények?

Forrás: www.charhada.com

Hozzávalók: 
  • WC papír guriga
  • színes madzag
  • filc anyag
  • gomb
  • cérna, tű
  • ragasztó
  • olló
  • ragasztószalag
  • kartonkör

Az elkészítés lépései képekkel: 

Forrás: www.charhada.com
A papírgurigát alulról egy kerek kartonlappal és ragasztószalaggal fedjük be.

Forrás: www.charhada.com
Ragasztóval kenjük le a guriga oldalát és tekerjünk rá szorosan madzagot.
Forrás: www.charhada.com

Ha teljesen körbetekertük madzaggal a gurigát, akkor filcből kivágott virágokkal díszíthetjük.

Már csak annyi a dolgod, hogy megtöltsd ceruzával és tollal. Ja és persze keress neki egy megfelelő helyet. Vagy ajándékba lesz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése